Sitemap E-shop | Καλάθι English
  Υπηρεσίες Οργάνωσης
  Mentoring
  Επιχειρηματική Διάγνωση
Οργάνωση Τμημάτων
  Μια μέρα στην επιχείρησή σας
  Οργάνωση Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης
Παροχή συμβουλών Οργάνωσης Εργασίας
  Παροχή συμβουλών για σχεδιασμό καριέρας
Follow up
Τηλεφωνική υποστήριξη
Μeetings
Brainstorming
  Προσωπική υποστήριξη
  Οικονομική συνεργασία
  Internet Consulting
Ε-learning
  Οργάνωση τακτικών συναντήσεων
Personal Profile
Νέα - Δελτία Τύπου
Περιοδικό E & E
Χρήσιμα Links
  Ρωτάτε - Απαντάμε
  Σεμινάρια για πελάτες σας!
  Αυξήστε τζίρο και κέρδη!
  Σχόλια πελατών
Χρήσιμα και Δωρεάν
     
  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:

HAPPY TEST
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
TΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 150.000 ΧΡΟΝΙΑ !


 

Είστε εδώ: Αρχική σελίδα > Υπηρεσίες Οργάνωσης > Επιχειρηματική Διάγνωση
Επιχειρηματική Διάγνωση
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα

 
Επιχειρηματική Διάγνωση
Πρόλογος
Εργαλείο επιχειρηματικής επιτυχίας
Έγκαιρη διάγνωση
Η βασική ιδέα της Διάγνωσης
Τα οφέλη της Διάγνωσης
Η διαδικασία
Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης
Ερωτήσεις και απαντήσεις
Ερωτήσεις και απαντήσεις

Ερώτηση : Πως θα καταφέρετε να μάθετε τόσα πολλά από τους ανθρώπους της επιχείρησης, την στιγμή που εγώ και τα στελέχη μου δεν τα έχουμε καταφέρει τόσο καιρό ;

Απάντηση : Θα πρέπει πάντα να θυμάστε πως ο ρόλος ο δικός μου είναι πιο εύκολος από τον δικόν σας, γιατί οι άνθρωποι σας δεν με γνωρίζουν και δεν έχουν με θεωρούν σαν έναν εξωτερικό συνεργάτη που θα βοηθήσω στην λύση των προβλημάτων. Δεν τρέφουν προκαταλήψεις εναντίον μου και γνωρίζουν πως ό,τι προτείνω δεν είναι γιατί έτσι συμφέρει κάποιον ή κάποιους μέσα στην επιχείρηση, αλλά την ίδια την επιχείρηση. Μου έχουν εμπιστοσύνη γιατί δεν ήμουν ούτε θα είμαι κάθε μέρα εκεί και έτσι τα λένε "χύμα και τσουβαλάτα" γιατί ίσως είναι και η πρώτη ευκαιρία που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο, ?χωρίς να φοβούνται πως κάτι από αυτά που είπαν μπορεί να γυρίσει εναντίον τους. Παράλληλα, η βαθιά γνώση και εξάσκηση που διαθέτω στο να κάνω interviews μπορεί να κάμψει κάθε απροθυμία να μιλήσουν οι άνθρωποι ακόμη και για θέματα που τα θεωρούν "ταμπού" και να τους παρακινήσει να ανοίξουν την καρδιά τους, κάτι που πολύ θέλουν να το κάνουν, αλλά δεν έχουν την ευκαιρία. Η θητεία μου στην ψυχολογία και την διοίκηση της συμπεριφοράς των ανθρώπων, με έχει εξοπλίσει με πλήθος από εργαλεία για να καθοδηγήσω μια συζήτηση, όπου ο άλλος θα αισθάνεται άνετα μαζί μου και θα επιθυμεί από μόνος του να μιλήσει για όλα.


Ερώτηση : Πως θα μάθετε για τις διαδικασίες και άλλες λεπτομέρειες, μόνο από τις συζητήσεις που θα έχετε με τους ανθρώπους ;

Απάντηση : Το βάθος της Διάγνωσης που θα έχει καθοριστεί από εσάς, θα προσδιορίσει και τις μεθόδους που θα ακολουθήσω. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να χρειαστεί να συμμετάσχω σε meetings, να παρακολουθήσω τρόπους εργασίας, να μελετήσω έντυπα που χρησιμοποιείτε και να ζητήσω περιγραφές από τους ανθρώπους της επιχείρησης. Η πρόσβαση μου στις πηγές θα πρέπει να είναι άμεση και αποτελεσματική εκ μέρους της επιχείρησης, για να έχω την δυνατότητα να φθάσω "το μαχαίρι στο κόκαλο".

Ερώτηση : Αυτό σημαίνει πως θα απασχολήσετε το προσωπικό από την δουλειά του και πως θα χάσουν ώρες εργασίας ;

Απάντηση : Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει αυτό. Συνήθως οι συνεντεύξεις με τους ανθρώπους γίνονται κατά την διάρκεια του ωραρίου τους και δεν διαρκούν περισσότερο από 1 το πολύ 1,5 ώρες. Ωστόσο, αν αυτό δεν γίνεται, μπορούν να γίνουν όποιες ώρες εκτός ωραρίου ή ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.

Ερώτηση : Πως θα μπορέσετε να δώσετε λύσεις σε κάθε πρόβλημα που θα διαπιστώσετε και πως είστε σίγουρος πως η λύση αυτή θα δουλέψει ;

Απάντηση : Όσον αφορά στο πρώτο μέρος της ερώτηση, είναι γνωστό πως όλα τα προβλήματα έχουν λύσεις και μάλιστα όταν υπάρχει μια τόσο πλούσια εμπειρία σ' αυτά, που στα περισσότερα αλλάζουν μόνο τα δεδομένα, τότε είναι δυνατόν να σας προτείνω λύσεις σε κάθε πρόβλημα. Ακόμη και για το σπανιότερο πρόβλημα που ενδεχομένως να μην έχω ξανασυναντήσει στην καριέρα μου, υπάρχει μια πλουσιότατη βιβλιοθήκη στην οποία θα ανατρέξω, αλλά και σύμβουλοι στο εξωτερικό που μπορώ να ζητήσω την βοήθεια τους. Σημασία έχει πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνουν προτάσεις, εκτός αν το πρόβλημα ξεφεύγει από τον σκοπό και τα όρια της Διάγνωσης, πχ. για οικονομικά θέματα κλπ.
Σχετικά με το δεύτερο μέρος της ερώτησης, η απάντηση είναι μόνο μία : καμία λύση δεν είναι εκ των προτέρων γνωστό που θα δουλέψει, αν δεν δοκιμαστεί στην πράξη. Αν σας πει ο οποιοσδήποτε το αντίθετο, θα σας πει ψέματα. Εκείνο όμως που θα σας δώσει την σιγουριά της επιτυχίας είναι η πρότερη εμπειρία μου, δηλαδή το γεγονός πως έχω δει να δουλεύει η λύση αυτή σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να δουλέψει και τώρα. Όμως, ακόμη και στην περίπτωση που δεν αποδώσει, τότε υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές που θα έχετε στην διάθεση σας από την μελέτη που θα σας υποβάλλω, που σίγουρα κάποια από αυτές θα ταιριάξει.

Ερώτηση : Κάθε πότε θα πρέπει να κάνω το "check up" με την Διάγνωση ;

Απάντηση : Κανονικά θα πρέπει να γίνεται μια φορά τον χρόνο, εκτός αν βρίσκεσθε σε αγορές που αλλάζουν κατά την διάρκεια του χρόνου, οπότε θα πρέπει να κάνετε την Διάγνωση δύο φορές τον χρόνο. Όμως, σκεφτείτε πως μετά την πρώτη φορά, τα πράγματα θα είναι πολύ πιο εύκολα, γιατί ήδη θα υπάρχει μια βάση, επάνω στην οποία θα πατήσουμε για τις επόμενες. Αυτό σημαίνει πως θα έχουμε να κάνουμε πολύ λιγότερη δουλειά σε συζητήσεις και αναλύσεις, θα έχουμε να ψάξουνε σε πολύ λιγότερα σημεία μέσα στην επιχείρηση για να διαγνώσουμε σφάλματα και βεβαίως θα έχουμε πολύ λιγότερες αλλαγές να κάνουμε, αφού το μεγάλο μέρος έχει ήδη γίνει.
Όλα αυτά σημαίνουν πως και το κόστος των επόμενων φορών, θα είναι πολύ χαμηλότερο από το ήδη πολύ χαμηλό της πρώτης φοράς.

Ερώτηση : Εσείς είστε διατεθειμένος να σταθείτε κοντά μας και μετά την ολοκλήρωση της Διάγνωσης, για βοήθεια και υποστήριξη στους ανθρώπους της επιχείρησης αλλά και σε μένα τον ίδιον ;

Απάντηση : Σαφώς ναι ! Εφ' όσον το επιθυμείτε, μπορώ να σας υποστηρίζω με πολλούς τρόπους σε τακτά χρονικά διαστήματα. Άλλωστε η ευκαιρία που είχα να γνωρίσω σε βάθος την επιχείρηση και τους ανθρώπους της, είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να συνεχίσω να δίνω δημιουργικές ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση κάθε τομέα που εμπίπτει στην ειδικότητα μου.
Άλλωστε η μέχρι τώρα εμπειρία λέει, πως σε όποια επιχείρηση ξεκίνησα να κάνω αντίστοιχη εργασία, δεν έχω απομακρυνθεί ποτέ, μετά από αυτήν. Συνεχίζω να προσφέρω τις συμβουλές μου, να βοηθάω στην υλοποίηση αποφάσεων και να εκπαιδεύω τους ανθρώπους στα θέματα που έχουν ανάγκη από νέες γνώσεις.

Είναι πάντα μέσα στις επιδιώξεις μου να δημιουργώ μόνιμες και σταθερές σχέσεις με τις επιχειρήσεις που συνεργάζομαι, γιατί έτσι έχω την δυνατότητα να τους προσφέρω κάθε νέα γνώση και εμπειρία που έχω αποκτήσει, αλλά και κάθε νέα πηγή πληροφοριών που έχει περιέλθει στα χέρια μου, όπως άρθρα από ξένα περιοδικά, εκπαιδευτικές κασέτες, υλικά σεμιναρίων κλπ.

 
 
κορυφή σελίδας 
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα
προσωπικά δεδομένα
όροι χρήσης
website by
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Ελβετίας 21, Αγία Παρασκευή 153 42, Αθήνα
Τηλ.: 210 600 1552, 6983 066 742, e-mail: info@pregoukos.gr