Sitemap E-shop | Καλάθι English
Personal Profile
Νέα - Δελτία Τύπου
Περιοδικό E & E
Χρήσιμα Links
  Ρωτάτε - Απαντάμε
  Σεμινάρια για πελάτες σας!
  Αυξήστε τζίρο και κέρδη!
  Σχόλια πελατών
Χρήσιμα και Δωρεάν
     
  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:

HAPPY TEST
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
TΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 150.000 ΧΡΟΝΙΑ !


 

Είστε εδώ: Αρχική σελίδα > Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Marketing
Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Marketing
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα

 
 
Περιεχόμενα
Editorial
Επιχειρηματικότητα
Συμβουλευτική
Διοίκηση
Marketing
Το marketing και η μικρή και μεσαία επιχείρηση
Πώληση με την "μυρωδιά"
Μαζική αλληλογραφία
Πωλήσεις
 
Πουλήστε πριν ανοίξουν τον φάκελο

Η μαζική αλληλογραφία προς τους πελάτες, αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες αύξησης πωλήσεων. Όσο περισσότερα γράμματα τους στέλνετε, τόσο μεγαλύτερη ανταπόκριση θα έχετε.

Όμως, επειδή είναι ένα όχι και τόσο φθηνό μέσο, χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό και έξυπνες ιδέες.

"Το βασικότερο πλεονέκτημα (direct mail - e-mail), κατά την γνώμη μου, είναι η ταυτόχρονη επικοινωνία με πολλά άτομα την ίδια χρονική στιγμή, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου και χρήματος, αποφεύγοντας τις διαδικασίες συγγραφής, εκτύπωσης, ελέγχου, διόρθωσης, επανεκτύπωσης, αποστολής με Fax ή με ταχυδρομείο ή courier."
Αλίκη Δανάλη - Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων. Atkosoft SA.

Ο φάκελος λοιπόν που χρησιμοποιείτε είναι ένα "πεδίο δράσης" που μπορείτε να αξιοποιήσετε άνετα και χωρίς μεγάλο κόστος. Να μερικές ιδέες:

Σημειώστε με μεγάλα γράμματα το μέγεθος της ευκαιρίας που κρύβεται μέσα
Παρακινείστε τον παραλήπτη να αφήσει κάθε άλλη εργασία που κάνει προκειμένου να ανοίξει τον φάκελο
Δηλώστε πως μέσα στον φάκελο κρύβεται κέρδος, όφελος, πλεονέκτημα
Απαγορεύστε το άνοιγμα του φακέλου σε ανθρώπους που δεν μοιάζουν με τους πελάτες σας δηλαδή: έξυπνους, γνώστες, κλπ. (έτσι τους παρακινείτε να τον ανοίξουν αμέσως)
Κάντε μια προκλητική ερώτηση όπως: "Θέλετε μερικά εκατομμύρια στο χέρι" ή "Αυτό που περιμένατε!"

Τέλος, μπορείτε ακόμη να... μην γράψετε τίποτα στον φάκελο. Να είναι τελείως ανώνυμος, έτσι που να στοχεύει στην περιέργεια. Κανείς άνθρωπος δεν θα πέταγε έναν φάκελο που δεν δήλωνε τίποτα για το περιεχόμενο του, χωρίς να τον ανοίξει να δει τι έχει μέσα.

"Ακόμη στην Ελλάδα η αποτελεσματικότητα του direct mail κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, εφόσον το περιεχόμενο αυτού επικοινωνεί κάποια ουσιαστικά πράγματα στον πελάτη. Το e-mail έχει διευκολύνει πάρα πολύ την συχνότητα και αμεσότητα στην επικοινωνία ενώ το fax, πλέον χρησιμοποιείται μόνο όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα για e-mail." Γιάννης Λαβδιώτης - Επικεφαλής Τμήματος Υπηρεσιών Marketing και Δημοσίων Σχέσεων εταιρίας Grant Thornton

Μην χρησιμοποιείτε "κοινούς" φακέλους "άχρωμους και άγευστους"! Καλύτερα να επενδύσετε μερικά χρήματα προκειμένου να είναι διαφορετικοί μέσα στον σωρό που σίγουρα θα λαμβάνει ο πελάτης σας με το ταχυδρομείο, παρά να χάνεται και να μοιάζει με όλους τους άλλους. Ο φάκελος χρειάζεται να τραβάει την προσοχή του παραλήπτη, έτσι που να τον ξεχωρίζει αμέσως και να του δίνει προτεραιότητα στον χρόνο που διαθέτει.

Συμμετέχετε σε εκθέσεις; Σας ενδιαφέρει!
Από στατιστικές που έχουν γίνει διεθνώς, το 85 % των επισκεπτών δεν δέχεται ούτε ένα τηλεφώνημα από τους πωλητές των περιπτέρων που επισκέφτηκε. Αυτό σημαίνει πως οι πωλητές δεν δίνουν καμία σημασία στους μελλοντικούς αυτούς πελάτες, από οργανωτική αδυναμία ή από πεποίθηση!
 
 
κορυφή σελίδας 
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα
προσωπικά δεδομένα
όροι χρήσης
website by
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Ελβετίας 21, Αγία Παρασκευή 153 42, Αθήνα
Τηλ.: 210 600 1552, 6983 066 742, e-mail: info@pregoukos.gr