Sitemap E-shop | Καλάθι English
Personal Profile
Νέα - Δελτία Τύπου
Περιοδικό E & E
Χρήσιμα Links
  Ρωτάτε - Απαντάμε
  Σεμινάρια για πελάτες σας!
  Αυξήστε τζίρο και κέρδη!
  Σχόλια πελατών
Χρήσιμα και Δωρεάν
     
  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:

HAPPY TEST
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
TΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 150.000 ΧΡΟΝΙΑ !


 

Είστε εδώ: Αρχική σελίδα > Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Διοίκηση
Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Διοίκηση
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα

 
 
Περιεχόμενα
Editorial
Επιχειρηματικότητα
Συμβουλευτική
Διοίκηση
Μπορείτε να σώσετε την κατάσταση
Η πρόσληψη γίνεται για την κάλυψη της θέσης.
Η απόλυση είναι ο παλιός τρόπος διοίκησης.
Διοίκηση και Ψυχολογία
Marketing
Πωλήσεις
 
Η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία και στην διοίκηση

Κάθε φορά που ένας υπάλληλος αποχωρεί από τη επιχείρηση σας, είναι η ώρα που πρέπει να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Δεν εννοούμε βεβαίως την αποζημίωση που ενδεχομένως να πάρει, αλλά το κόστος αντικατάστασης τους.

Δυστυχώς, τέτοια κόστη δεν εμφανίζονται στην κοστολόγηση και στο ταμείο, πλην όμως υπάρχουν και είναι μεγάλα.
Η αντικατάσταση ενός υπαλλήλου σημαίνει χρόνο, χρήμα, καθυστερήσεις, αντανακλάσεις στο υπάρχον προσωπικό και γενικά διακινδύνευση της επιτυχίας των στόχων. Βεβαίως, όπως και σε άλλη περίπτωση, η πρόληψη είναι καλύτερη της θεραπείας και γιαυτό η διαδικασία της επιλογής χρειάζεται να βελτιώνεται συνεχώς. Ίσως αυτή η βελτίωση είναι το μόνο κέρδος που έχει η επιχείρηση σας, από την αποχώρηση ενός υπαλλήλου.

Ο κ. Τσάπαλας Ιωάννης, Γενικός Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μας είπε: Δεδομένου ότι οι προσλήψεις προσωπικού πρέπει να βασίζονται στο τρίπτυχο: Ο κατάλληλος άνθρωπος, στην κατάλληλη θέση, την κατάλληλη στιγμή, τα κριτήρια πρόσληψης πρέπει πάντοτε να βασίζονται σε αντικειμενικούς παράγοντες του συστήματος αξιολόγησης της κάθε επιχείρησης ώστε να αποφεύγονται λάθη, φαβοριτισμοί και εύνοια.

Όμως, είναι δυνατόν να σωθεί η κατάσταση; Η απάντηση είναι: εξαρτάται! Εξαρτάται από το στάδιο δυσαρέσκειας που έχει ο υπάλληλος από την εταιρία. Όσο πιο έγκαιρα την ανακαλύψετε τόσο καλύτερα μπορείτε να χειριστείτε την κατάσταση. Γι αυτό και χρειάζεται ο υπεύθυνος του τμήματος να βρίσκεται κοντά στους ανθρώπους του. Να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το επίπεδο του ηθικού και της συμμετοχής του καθενός, έτσι ώστε να ανακαλύπτει έγκαιρα ενδεχόμενες δυσαρέσκειες που διογκούμενες να οδηγήσουν σε αποχώρηση. Μια συζήτηση μπορεί να λύσει μια παρεξήγηση και μια αμοιβαία κατανόηση για το τι έχει συμβεί μπορεί να δώσει λύση σε κάποιο πρόβλημα. Αρκεί ο υπεύθυνος του τμήματος να μπορεί να αναγνωρίσει τα μηνύματα που εκπέμπει ο μελλοντικός αποχωρών. Τα πιο συχνά από αυτά είναι: καθυστερήσεις στην άφιξη, άποψη από πρωτοβουλίες, αποστασιοποίηση από τα προβλήματα του τμήματος, σιωπή κατά τις συνεδριάσεις, απροθυμία στην ανάληψη ευθυνών και άλλα παρόμοια.

Δεν αρκεί λοιπόν να παρακολουθείτε μόνο το αποτέλεσμα της δουλειάς του καθένα, αλλά και το πως αυτό παράγεται. Ποιο είναι το ηθικό του υπαλλήλου και αν είναι ευχαριστημένος από την δουλειά του. Αν δεν παίρνετε θετικά μηνύματα, τότε σίγουρα κάτι συμβαίνει που πρέπει να διευθετήσετε μαζί του, αφήνοντας την διακοπή της συνεργασίας σαν την τελευταία λύση.

Για να παρακολουθείτε την συναισθηματική κατάσταση των στελεχών σας, απέναντι στην δουλειά και στην επιχείρηση, χρειάζεται να έχετε μαζί τους συχνή επικοινωνία. Μια φορά την ημέρα μερικά λεπτά και μια φορά τον μήνα μια συζήτηση ανοιχτή, χωρίς agenda, είναι αρκετά για να "σας φέρουν κοντά".

Τις περισσότερες φορές, οι managers και οι επιχειρηματίες απομακρύνονται από τους ανθρώπους τους με αποτέλεσμα να αποξενώνονται τόσο πολύ που να σκέφτονται διαφορετικά, να ενεργούν διαφορετικά και να αναπτύσουν τελείως διαφορετικά κριτήρια. Η κατάληξη είναι να διαφωνούν ακόμη και στο παραμικρό θέμα και να επιδεινώνεται η σχέση τους. Όταν δε, η σχέση τους γίνεται όλο και χειρότερη, επέρχεται η ρήξη κάποια στιγμή.
Η δημιουργία καλών σχέσεων με τους ανθρώπους σας, είναι η καλύτερη στρατηγική διατήρησης τους.

Πιστεύουμε ότι η συχνή ανακύκλωση του προσωπικού είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στις επιχειρήσεις σήμερα. Αυξάνοντας το κόστος μισθοδοσίας της, των πωσών που δαπανά για την εκπαίδευση τους, ενώ η θετική συνεισφορά ενός νέου υπαλλήλου στην αξία της εταιρίας θα επέλθει μετά από 6 μήνες.
 
 
κορυφή σελίδας 
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα
προσωπικά δεδομένα
όροι χρήσης
website by
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Ελβετίας 21, Αγία Παρασκευή 153 42, Αθήνα
Τηλ.: 210 600 1552, 6983 066 742, e-mail: info@pregoukos.gr