|
Υποστήριξη
στην καλύτερη οργάνωση τμημάτων, πελατολογίων,
προσλήψεων νέων ανθρώπων, δημιουργία προγραμμάτων
marketing και πωλήσεων κλπ.
Πρόκειται για την μελέτη οργάνωσης που περιλαμβάνει (παράδειγμα
εφαρμοσμένο στις πωλήσεις):
1. Καταγραφή της σημερινής κατάστασης, μέσα από συνεργασίες,
συζητήσεις, παρατηρήσεις των διευθυντών.
H φάση αυτή, ουσιαστικά θα είναι μια αποτύπωση για πως γίνεται σήμερα η δουλειά
των πωλήσεων. Στη διάρκεια των συνεργασιών με τους ανθρώπους του τμήματος θα
καταγραφούν όλα τα προβλήματα που θα ανακύψουν, τα οποία και θα περιγράψω σε
σχετική αναφορά.
2. Προσδιορισμός των δυνατών και αδυνάτων σημείων του τρόπου που γίνεται σήμερα
η δουλειά και των τομέων που επιδέχονται βελτίωση.
Μετά την καταγραφή θα συντάξω τα δυνατά και αδύνατα σημεία που θα αποτελέσουν
αντικείμενο μελέτης από τους διευθυντές. Ο στόχος της μελέτης είναι να συμπληρωθούν
και να επικυρωθούν ώστε να ληφθούν υπ' όψιν κατά τη σύνταξη των προτάσεων βελτίωσης.
3. Ανάλυση των σημερινών προγραμμάτων πωλήσεων και προτάσεις για νέα πιο αποτελεσματικά,
με έμφαση στον καθορισμό και υλοποίηση των στόχων.
Η ανάλυση, συνίσταται στη μελέτη κάθε προγραμματισμένης δραστηριότητας των
μελών του τμήματος, ημερησίου προγράμματος, follow up πελατών, όλων των στατιστικών
στοιχείων που τηρούνται και γενικά κάθε καθήκοντος που έχουν αναλάβει. Ακολουθεί
αξιολόγηση κάθε μιας ενέργειας πωλήσεων και προτάσεις βελτίωσης.
4. Προσδιορισμός αρχών, μεθόδων, εργαλείων και ό,τι
άλλου χρειαστεί για τη βελτίωση της διοίκησης πωλήσεων
προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των προγραμμάτων
πωλήσεων.
Πρώτα θα γίνει μια καταγραφή των αρχών και μεθόδων διοίκησης, έτσι όπως γίνεται
σήμερα. Θα γίνει μια εμπεριστατωμένη μελέτη για την αποτελεσματικότητα της,
τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και το feed back από τους πωλητές.
Σε δεύτερη φάση, θα προτείνω αρχές, μεθόδους και εργαλεία που θα πρέπει να
χρησιμοποιήσει ο διευθυντής πωλήσεων για την αποτελεσματική διοίκηση του τμήματος.
5. Time management με ιεράρχηση των στόχων στην καθημερινή δραστηριότητα των
διευθυντών.
Εκτός από τις προτάσεις που θα κάνω για τη δημιουργία καθημερινού προγράμματος
εργασίας, θα προτείνω μέθοδο που θα πρέπει να εφαρμόζουν ο διευθυντής ώστε
να κάνει καλύτερη διαχείριση του χρόνου τους. Η μέθοδος αυτή θα τους παρουσιαστεί
και θα γίνει αντικείμενο συζήτησης μαζί τους.
6. Eλεγχος των διαδικασιών διοίκησης που υπάρχουν σήμερα (συμβούλια, συνεργασίες
κλπ.) και προτάσεις για νέες πιο αποτελεσματικές.
Για κάθε ένα θα καταγράψω τις παρατηρήσεις μου και την agenda που θα πρέπει
να έχει. Επίσης, θα προτείνω συγκεκριμένα κριτήρια αποτελεσματικότητας των
διαδικασιών, ώστε ο Δ.Πωλήσεων να μπορεί πάντα να τις ελέγχει.
7. Διαδικασία follow up.
Θα κάνω συγκεκριμένες προτάσεις για τη διαδικασία follow up, τους στόχους που
πρέπει να έχει, τα επιθυμητά αποτελέσματα, τον τρόπο υλοποίησης και την διάρκεια
που πρέπει να έχει.
Aλλα θέματα που θα καλυφθούν από τη μελέτη είναι τα ακόλουθα:
1. Πρόταση για το πακέτο παροχών προς τους πωλητές
2. Περιγραφή της θέσης του πωλητή
3. Περιγραφή της θέσης γραμματείας πωλήσεων
4. Περιγραφή της θέσης του Διευθυντή Πωλήσεων
5. Προδιαγραφές Customer Service για την εταιρεία
Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας για περισσότερες
πληροφορίες.
|
|